Direct een afspraak maken met uw huisarts is niet altijd nodig. Voordat u een afspraak maakt bepaalt u binnen 1 minuut of u naar de dokter moet door te klikken op onderstaande link:








Wilt u een afspraak maken? Dat kan op twee manieren:


1. U belt de assistente op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 11:00. Zij vraagt u de reden van uw bezoek aan de huisarts en maakt een inschatting of een afspraak nodig is en wanneer. 


Vanaf april 2024 hebben wij met het programma TeleQ aan ons telefoonsysteem toegevoegd.


In het nieuwe keuzemenu dat u krijgt te horen wanneer u ons belt, bieden wij meer opties en bieden we hiermee de mogelijkheid om niet meer te hoeven wachten in de wachtrij aan de telefoon.


In plaats van aan de telefoon te blijven wachten totdat u aan de beurt bent, kunt u er nu ook voor kiezen door ons te worden teruggebeld. Uiteraard heeft u ook altijd nog de keus om wel te blijven wachten, maar de wachttijd is hetzelfde als de terugbeltijd.


Als u kiest voor terugbellen verliest u dus niet uw positie in de rij.

Ook tijdens pauzes en op momenten dat wij de telefoon niet direct kunnen beantwoorden zullen wij u niet onnodig laten wachten. U krijgt dan automatisch een tijdstip waarop u wordt teruggebeld.


Er zijn een aantal zaken die u wel kunt regelen tijdens pauzes en als wij gesloten zijn. Zo kunt u een herhaalrecept altijd aanvragen.


Op deze manier zorgen wij ervoor dat we beter bereikbaar zijn en effectiever omgaan met uw en onze tijd.

Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.



2. U maakt een afspraak via het patiëntenportaal. Daarvoor dient u eerst een account aan te maken. Via het patiëntenportaal kunt u ook sommige medicatie herhalen en een e-consult starten.











een afspraak duurt maximaal 15 minuten

wij kunnen één klacht per afspraak behandelen



Spoedlijn

023-5276868

kies dan -1-


BIG 3904683901