Patiëntenportaal


Vanaf 1 juni 2018 kunt u met onze online service een aantal zaken zelf online regelen. Dit verloopt via een beveiligde webomgeving.


Op het patiëntenportaal kunt u zelf een afspraak maken op de daarvoor beschikbare tijden, herhaalrecepten aanvragen en medische vragen stellen met een e-consult.


Via de functie Afspraken kunt en zelf online een afspraak maken met één van de huisartsen. Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar.


Herhaalrecepten: dit betreft medicatie die u chronisch gebruikt en steeds per 90 dagen wordt herhaald. Het voorgeschreven medicijn is 90 dagen zichtbaar vanaf de voorgeschreven datum. U zult dus binnen 90 dagen het recept moeten herhalen; daarna is dat niet meer mogelijk via het portaal. Het eerste voorschrift dient door de assistente/huisarts te zijn gemaakt. Sommige medicatie, zoals psychopharmaca (antidepressiva) en pijnmedicatie kunnen alleen herhaald worden na overleg met uw huisarts. U dient hiervoor een afspraak te maken op het spreekuur. Dit kan niet via een e-consult. Is uw medicatie niet zichtbaar in het portaal, neem dan contact op met de assistente.


Berichtenservice: met een e-consult kunt u een medisch inhoudelijke vraag aan de huisarts stellen. E-consulten zijn niet bedoeld voor vragen over medicatie (herhaalrecepten), afspraken of uitslagen. Hiervoor kunt u contact opnemen met de assistente.


Let op! E-consulten zijn niet bedoeld voor spoedeisende klachten en urgente en/of complexe klachten. Neem bij twijfel contact op met de praktijk: 023-5276868.



Heeft u een klacht waarvan het waarschijnlijk is dat u lichamelijk onderzocht moet worden? Maak dan een afspraak in de praktijk in plaats van een e-consult te starten.


Om gebruik te kunnen maken van het patiëntenportaal dient u een account aan te maken. Klik op hier om een account aan te maken of om in te loggen wanneer u al een account heeft.

Wanneer er storingen zijn leest u dat op: https://pharmeon.nl/storingen/



Spoedlijn

023-5276868

kies dan -1-


BIG 3904683901